Cititorii mei

Translate

vineri, 10 august 2012

Glob de cristal

Caut drumul către tine
Deşi am tălpile arse,
Mă lovesc de lanţuri pline,
Ca durerea unor farse.

Caut o fărâmă pură
Să-i pun un strop de lumină,
Sunt numai o picătură,
N-am otravă pe retină.

Caut să-mi găsesc cuvântul
Să-ţi aline rana vie,
Mă loveşti mai rău ca vântul
Crezându-mă păpădie.

Caut numai o portiţă
Spre sufletul tău lovit
Dar, te-ascunzi ca o şuviţă
Albă, sub păr răvăşit.

Caut pasul demn să-ţi lase
Braţele să mă-nconjoare
Peste nopţile geroase
Dar, loveşti la întâmplare.

Caut să-mi strecor o filă
Printre paginile cărţii
Mă loveşti fără de milă
Dând un luciu fin coperţii.

Vreau s-ating cu a mea rimă
Sufletul, nu buzunarul,
Dar, tăcerea ta imprimă
Peste versul meu, hotarul.

Alunec pe gheaţa rece,
Mă ridic pentru-o secundă,
Un cuvânt face cât zece
Dar, nu poate să pătrundă.

Globul de cristal nu lasă
Nicio umbră să planeze,
Puterea miraculoasă
Nu vrea încă să cedeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!