Cititorii mei

Translate

miercuri, 8 august 2012

Clipa următoare

 
 
Pentru clipa următoare
Vreau să-mi pun toţi norii-n glastră,
Păsările migratoare
Să le-alung sub bolta albastră.

Vreau să-mi recunosc abisul,
Gardul viu ce înfloreşte,
Să descopăr zilnic visul
Care mă adăposteşte.

Pentru clipa următoare
Vreau să-mi definesc menirea,
Iar pe razele de soare
Să-mi reclădesc fericirea.

Vreau să te privesc cu mâna
Sufletul să ţi-l ating,
Se sfârşeşte săptămâna
Şi nu-mi doresc să mă sting.

Pentru clipa următoare
Vreau lacrimile să-mi zvânt,
Sufletul prea aprig doare
Să pot scoate un cuvânt.

Vreau să fac salturi mărunte,
Să te mângâi cu privirea
Din călcâie până-n frunte,
Redescoperind iubirea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!