Cititorii mei

Translate

duminică, 5 august 2012

Adevăr incontestabil



Nu caut luna printre stele,
Nici bob de soare prin neghină,
S-au ofilit mii de lalele
Iubindu-te fără vreo vină.

Timpul nu are importantă,
Distanţa se topeşte-n vers,
S-a scurs singura mea vacanţă,
Tu eşti unicul univers.

Un infinit de clipe fade
S-au scurs grăbite şi mai vin
Vestind furtuni, iscând cascade
Din cerul meu de tine plin.

Nu caut să-ţi rănesc privirea,
Te-am necăjit doar o clipită
Într-un moment când nemurirea
S-a iscălit neadormită.

Timpul se răsuceşte-n ace
De depărtări nu-mi este teamă.
N-ai cum pleca, orice ai face
Revii firesc, clipa te cheamă.

Îmi colorezi eternitatea
Cu-n adevăr incontestabil,
Nu mi-am pierdut abilitatea
De-a te iubi inegalabil.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!