Cititorii mei

Translate

luni, 20 august 2012

Mai bine scriu






Sunt prea aproape să te strig,
Mult prea departe să-ţi şoptesc,
Mai bine scriu că-mi este frig
Şi-n flăcări ample mă topesc.

Sunt prea ascunsă să mă vezi,
Mult prea tăcută să-ţi vorbesc,
Mai bine scriu din stropii verzi
Că-mi este dor să te iubesc.

Sunt prea târzie să-nfloresc,
Prea fragedă să nu mă-nclin,
Mai bine scriu cât te iubesc
Decât să zac într-un suspin.

Sunt prea ciudată să-nţelegi,
Prea transparentă să mă ştii,
Mai bine scriu, tu să culegi
Vers pur din lacrimi argintii.

E prea târziu să-ţi spun ce sunt,
Mult prea devreme să mă pierzi
Mai bine-mi spui în amănunt
Că-n şoapte vrei să mă dezmierzi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!