Cititorii mei

Translate

duminică, 26 august 2012

Alegerea lui Dumnezeu




În ciuda ceţii infernale
Ce m-a înconjurat un timp,
Pe paginile mele goale,
Fără lumina lui Olimp,
Mi-am regăsit liniştea prinsă
Sub un morman de lacrimi reci,
Oare păream aşa de-nvinsă
De m-ai simţit şi-n loc să pleci
Te-ai reîntors la pieptul meu
Deşi, nu te mai aşteptam...?!?

Oare priveam aşa sălbatic
Negura ce mă apăsa
Încât la versul meu, năvalnic
Ai revenit, iubirea mea?!?
Aveam aroma ta în versuri,
Aveam iubirea ta în gând,
Culoarea ochilor în muguri
Şi amintirea alinând
Clipele arse, de dor greu,
În care mă tot cufundam...

Oare-ai ştiut ce voi răspunde?!?
Eu încă nu realizez
De unde ai ştiut, de unde?!?
Nu pot să te abandonez!
Oare-ai simţit că-n astă viaţă
Tu eşti sufletul stabilit
Să mă trezeşti de dimineaţă
Şi să m-adormi în asfinţit,
E-alegerea lui Dumnezeu,
Trebuie doar s-o acceptăm.

În ciuda celor ce-am trăit,
Ce m-au lovit cu-aşa putere,
Te voi iubi la nesfârşit
Trecând mereu prin bariere.
Când voi pleca, mai sus de tine
Şi-n urmă voi lăsa culori
Din lacrimile cristaline,
Mă vei simţi în orice zori,
Nicicând să nu-ţi mai fie greu,
Chiar şi-atunci să ne completăm.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!