Cititorii mei

Translate

joi, 30 august 2012

Promit să scriu neîncetat!



Scriu să uit de zidul care
M-a lovit fără de milă,
Scriu să mă-ngrop in uitare
Să inund filă cu filă.

Scriu să-mi vărs durerea-n foaie,
Să distrug furtuni prea multe,
Genunchii mi se înmoaie
Nu mai vor să mă asculte.

Scriu să nu răcnesc sălbatic
Ca-ntr-un codru infinit,
Inima-mi bate năvalnic
Versul curge... prea lovit.

Scriu, să tac cum tace noaptea
În straie negre-mbrăcată,
Implorând Cerul şi moartea
Să mă lumineze-odată!

Scriu, pe norii mei puternici,
Să m-ascund de tot şi toate,
De duşmani şi de nemernici,
Scriu de dorul tău în noapte.

Scriu să trec prin zidul care
M-a lovit neînduplecat,
Nu voi zbiera de durere,
Promit să scriu neîncetat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!