Cititorii mei

Translate

vineri, 6 aprilie 2012

Zbor visat

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Am adormit târziu
Cu gândul dus departe,
Când ai intrat nu știu,
Știu doar că era noapte.

Erau două femei,
Undeva lângă mine,
Tu priveai ochii mei,
Eu te priveam pe tine.

Am ieșit dintr-o dată
Din vasta încăpere,
Pe-o alee înflorată,
Toate trei, în tăcere.

Le-am arătat, cum zborul,
Chiar fără de aripe,
Îmi poate-alina dorul
Doar în câteva clipe.

Ele-au rămas în urmă,
Nu aveau cum zbura,
Tristețea mi se curmă
Și mă voi bucura.

E-a doua oară-n viaţă
Când mă visez zburând,
M-am trezit dimineață
Din nou cu tine-n gând.

Chiar dacă ești departe,
Plecat peste hotare
Nimic nu ne desparte,
Distanţa-i trecătoare.

Iubirea noastră umple
Văzduhu-n al ei zbor,
Cu aripile ample
De vultur călător.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!