Cititorii mei

Translate

miercuri, 4 aprilie 2012

Ca și ieri

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt azi, precum am fost și ieri
O luminiță albă, trecătoare,
Poți doar să mă săruți și să îmi ceri
Un leac pentru secunda viitoare.

Sunt azi, precum eram și-n alte zile
Un om cu bune și destule rele,
Cu trandafiri în brațe sau zambile
Și ochii ațintiți mereu spre stele.

Sunt azi, cu capul neînduplecat,
Un stâlp fără de teama umbrelor,
Am strâns în palmă greul și-am uitat
Durerea de sub geana toamnelor.

Sunt azi, la fel ca ieri de inspirată,
Așa eram în nopțile pustii
Dar, am ascuns lacrimile sub piatră
Și te iubesc, la fel, cum bine știi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!