Cititorii mei

Translate

duminică, 1 aprilie 2012

Versul creşte în livadă

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Clipele mi se confundă
Azi, cu lacrimile mele,
Tot sufletul îmi inundă
Cu dureri crude și grele.

Cerul, înnorat și el
Plânge fără de oprire,
Ziua pare un cercel
Ce nu vrea să se deșire.

Dimineața a fost seară,
Noaptea vine de la trei,
Rima dulce e amară,
În pofida literei.

Focul arde în cascadă,
Marea creşte-n înălțime,
Versul creşte în livadă,
Strofele curg în lățime.

M-a lovit asteroidul,
Cu copita, peste nas
Deşi, am plantat lichidul
Însă, nu a mai rămas.

Beteșugul nu-l găsesc
Orice leac am folosit,
Voiam să vă păcălesc,
Dar, nu cred c-am reușit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!