Cititorii mei

Translate

duminică, 8 aprilie 2012

La mulți ani, Florin!

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.




În ziua sfântă de Florii
Aș strânge tot ce-i mai curat
Din lume și ți-aș dărui
Cerul imens și înstelat.

În ziua sfântă de Florii
Ți-aș presăra albe petale
Și sufletul ți-aș dărui
Să-l ai mereu în a ta cale.

În ziua sfântă de Florii
Inima mea îți dăruiesc,
S-o porți până nu voi mai fi,
La mulți ani, Florin! Te iubesc!



Un comentariu:

  1. Nu te mai înțeleg. Parcă se numea Cătălin, sau ai schimbat persoana ca pe o pereche de ciorapi. Nu te recunosc.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!