Cititorii mei

Translate

marți, 10 aprilie 2012

Un strop imens de dor

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt un strop fără putere,
Biciuită uneori
Dar, am imensa plăcere
Să mă rătăcesc prin nori.

Sunt un strop de ploaie lină,
Uneori torențială
Dar, mă știe-a mea gradină
Cât sunt de rațională.

Sunt un strop imens de dor,
Ghemuită în cuvânt
Par un simplu visător
Dar, picioru-i pe pământ.

Sunt și apă, sunt și gheaţă,
Sunt și zorii și apusul,
Dau mereu câte-o speranță
Dar, ades primesc opusul.

Sunt un strop plin de iertare,
Așa-mi spune Dumnezeu
Deși, inima mă doare
Că nu primesc ce dau eu.

Sunt un strop de suferință,
Numai eu știu cât trudesc
Însă, în a mea credinţă
Chiar pe Iuda îl iubesc.

Sunt un strop, nimic mai mult,
Nu am sufletul de vulpe,
Nu sunt un ocean ocult,
Norii pot să mă disculpe.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!