Cititorii mei

Translate

duminică, 29 aprilie 2012

Din dragoste nemăsurată

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.




 Priveam uimită trandafirii,
Îngurgitam a lor splendoare,
 Aroma roşie-a iubirii
 Pe catifea ruptă din soare.

Priveam uimită spinii lor
Cei plini de personalitate,
Iubire pură arsă-n dor
Cu flăcări roşii, deşuchiate.

Priveam uimită trupul zvelt
Ce susţinea cu fermitate
Un ghem de flăcări înţelept
Emanând doar fragilitate.

Priveam cum stropii incolori,
 Ce se scurgeau din palma mea,
Le dăruiau, acestor flori,
 O şansă-n plus, cu dragostea.

Priveam culoarea purpurie
Cum dăruia, fără vreo plată
 Şi aşterneam o poezie
Din dragoste nemăsurată.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!