Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Slovă albă

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt așa de curioasă
Care este a mea stea,
Sub o salcie pletoasă
Pot ascunde dragostea?

Sunt și eu, ca orice suflet,
Un pic mai îndrăgostită
De lumină și de cântec
Pentru că mă simt iubită.

Sunt așa de curioasă,
De ce, Luna se ascunde,
Printre nori, ca o crăiasă
Când visul meu o pătrunde?

Sunt și eu, doar o privire
Aruncată peste cer,
Raza mea îți dă de știre
Cât mi-e versul de sincer.

Sunt așa de curioasă
Ce se-ascunde sub secundă,
Blânda Luna, credincioasă
Cu razele-i mă inundă.

Sunt și eu o slovă albă
Dintr-o lacrima de Lună,
Din salcie îmi fac salbă
Și din stele o cunună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!