Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Un copac

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt un copac, din frageda-mi pruncie
Mă îndeletnicesc cu ocrotirea,
Salvarea mugurilor de sălbăticie,
Să ofer lumii mele nemurirea.

Sunt un copac, nici nu-mi aduc aminte
Să fi fost un vlăstar cu frunza mică,
M-au năpădit grijile înainte
Să simt cum adierea mă ridică.

Sunt un copac cu fructe mari, cărnoase,
Dăruiesc umbră, hrană, adăpost
În zilele fierbinți, în nopți geroase,
Cer liniște și pace contra cost.

Sunt un copac, cu lacrima sărată
Mi-am udat rădăcina zi de zi,
Tulpina mea, de urme e brăzdată
Dar, n-am să mă opresc a înfrunzi.

Sunt un copac, de Dumnezeu hrănit
Cu rouă, mângâiere și căldură,
În ciuda iernilor am înflorit
Ca primăvara, într-o picătură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!