Cititorii mei

Translate

vineri, 27 aprilie 2012

Luptă înfiorătoare

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc aşa un chin, Păşesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Şi-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Picături de dor fierbinte
Sufletul îmi înconjoară,
Păşesc sfios înainte,
El mai lesne se strecoară.


Sub copertă îl ascund,
Îl înlătur de pe foaie,
Dar, vine mult mai profund
Ca un strop ciudat de ploaie.


Îl hrănesc cu ochii tăi
Imortalizaţi în grabă,
Se transformă în văpăi,
De sărutul tău mă-întreabă.


Duc cu el o-ntreagă luptă
Veşnic înfiorătoare,
El din mine se înfruptă
Şi tot eu îi sunt datoare.


Zâmbetul serii-mi răpeşte,
Să ţi-l dăruiască ţie,
Visul mi te zugrăveşte
Însă, dorul tău... nu ştie.


Picături de dor fierbinte
Sufletul mi-a inundat, 
Nici inima nu-l dezminte
Deşi, cu tine-a plecat.


Nu mai vrea să mă asculte,
Nu mai vrea să se oprească,
Îşi doreşte cât mai multe
Zile-n sir, să te iubească.



Niciun comentariu: