Cititorii mei

Translate

luni, 31 decembrie 2012

La trecerea dintre ani

 
 
 
În noaptea asta, stropi de clipă
vor umple bolul anului.
S-a scurs şi el, făcând risipă
de multe dar, n-am să vă spui
acum, în două vorbe chioare,
tot ce-am simţit un an întreg.
Sunt doar un om fără valoare
şi asta încerc mereu să dreg.

În noaptea dintre ani voi râde
de tot ceea ce m-a lovit,
de sufletele-acelea hâde,
ce burţile şi-au hămesit
cu tot ce au găsit în cale,
făcând abuz de libertate,
au radiat curgând la vale
şi m-au lovit însă, prin spate.

Le mulţumesc celor ce-n beznă
mi-au aprins singura scânteie,
mi-au pus o aripă sub gleznă
împărtăşindu-mi o idee
din care-am plămădit o pâine,
am feliat-o zi de zi,
încrezătoare într-un mâine,
în care ceru-mi va zâmbi!

Acum, când poarta dintre ani
aşteaptă pragul să-l păşim,
spre-un alt tărâm şi mai umani
poate c-ar fi timpul să fim,
vă doresc multă sănătate,
mai mult curaj în nopţi pustii,
pe masă să aveţi de toate,
iubire s-aveţi zi de zi!

LA MULŢI ANI!

 

 

Un comentariu:

  1. SORCOVA, VESELA,

    SA TRAITI,

    SA-NTINERITI SI MAI FERICITI SA FITI!

    TARI, PUTERNICI CA IUBIREA,

    VESNICI CA SI NEMURIREA,

    IAR IN INIMI SA COBOARE RAZA GALBENA DIN SOARE SI ACOLO SA VA SCRIE CU LUMINA-I AURIE, CODURI DESCIFRATE-N TAINA, CE PE FIECARE-NDEAMNA LA BELSUG DE BUNATATE, FERICIRE, SANATATE, ABUNDENTA, BUCURIE, PACE-N TOATE SI-ARMONIE !

    IAR PREZENTA VOASTRA-N LUME SA EMANE GANDURI BUNE, GANDURI PLINE DE IUBIRE, CA SA-I DATI LUMII DE STIRE DESPRE SPIRITUL CERESC, PESTE TOT CE-I PAMANTESC. SA-NTELEAGA MIC SI MARE, CA NE-APROPIEM DE SOARE,

    IAR PAMANTUL NOSTRU MAMA, A TRECUT PRAGUL DE KARMA.

    E UN NOU PAMANT ACUM, CE CU NOI PLEACA LA DRUM, NINSI DE LUNA SI DE STELE SI SPALATI DE MULTE RELE !

    SA VA CREASCA ADN-UL SI SA VA UNITI CU EU-UL IN LUMINA SI IUBIRE, PE CARARI DE NEMURIRE, INTR-UN CURCUBEU SUBLIM, SUS IN CERUL CEL DIVIN! CER CE SE GASESTE-N VOI, SUFLETE MARI DE EROI, DE INVATATORI SI ZEI SI DE UNICI DUMNEZEI !

    IAR ACUM NOI VA LASAM CA LA ALTII SA PLECAM, SA LE DUCEM DE ACASA SORCOVA CEA INGEREASCA !

    SI SEMNAM SPRE A VOASTRA STIRE, INGERII PLINI DE IUBIRE!
    LA MULTI ANI LUMINOSI SI PREAFERICITI PLINI DE GRATIE DIVINA SI BINECUVANTATI !!!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!