Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 29 decembrie 2012

La Mulţi Ani, Radio Clipa!




Eram de lacrimă strivită,
mă simţeam singură, pustie
când m-ai vrăjit, într-o clipită
cu-n cântec şi o poezie.

Eram cuprinsă de durere
şi rătăcită în suspine
când m-ai răpit, cu o putere
ce venea numai de la tine.

Te-am ascultat doar o secundă,
un minut parcă, apoi mai mult...
de-atunci liniştea mă inundă
de câte ori cu drag te-ascult.

Cu glasul blând mi-ai şters obrazul,
sufletul mi l-ai alinat,
m-ai ajutat să trec necazul
şi să zâmbesc neîncetat.

Azi, când trei flori au înflorit
în glastra sufletului tău,
pentru tot ce mi-ai dăruit,
îi mulţumesc lui Dumnezeu!

Îţi mulţumesc Radio Clipa
pentru tot ceea ce-mi oferi,
te-ascult fiindcă-mi pansezi aripa
şi-mi alungi lacrima de ieri!

Îţi doresc viaţă nesfârşită,
 mulţi şi fideli ascultători,
iar când voi fii încărunţită
să-ţi aduc trei sute trei flori!


La Mulţi Ani,
Radio Clipa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!