Cititorii mei

Translate

miercuri, 12 decembrie 2012

Rugăciune

Doamne, Dumnezeu meu,
Cel ce eşti mereu cu mine,
Mă ajuţi când mi-este greu,
Nu Te uit când mi-este bine.

Vreau să-Ţi mulţumesc că am
Un acoperiş, din care
Pot privi seara pe geam
Stelele din depărtare.

Că-mi dai Doamne, Tu putere
Să muncesc, să pot avea
Tot ce sufletul îmi cere
Şi-mi pofteşte inima.

Mulţumesc că-mi dai speranţa
Că va fii mai bine mâine,
Chiar dacă domneşte ceaţa,
Totuşi, mai am bani de pâine.

Apă am, haine curate,
Am copiii sănătoşi,
Pot spune că am de toate,
Am şi ghete şi galoşi.

Pentru mine, n-am ce-Ţi cere,
Doamne, Dumnezeu meu,
Însă, am altă durere
Ce m-apasă şi mai greu.

Iarna asta-i mai geroasă,
Mila noastră-i de faţadă,
Unii n-au casă, n-au masă,
Dorm sub cerul Tău, pe stradă.

În genunchi Te rog, Slăvite
Şi cu lacrimi pe obraz,
Dă-ne Tu, mai multă minte
Să-i ajutăm, la necaz.

Îndură-Te, Doamne Sfinte
De cei din ger, din gunoi,
Cel puţin un ceai fierbinte
Să le oferim şi noi.

Dă-ne milă şi vedere,
Din ignoranţă, ne scoate,
Tu eşti bun şi ai putere
Să le faci, Doamne, pe toate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!