Cititorii mei

Translate

duminică, 9 decembrie 2012

Răspuns

Cine ştie de ce oare,
Munţii se îmbrobodesc
Cu-atât de multă ninsoare
Şi totuşi ne urmăresc?!?

Cine ştie ce-adâncime
Are marea ignoranţă,
Decupată-n întregime
Din oceanul fără viaţă?!?

Cine ştie cât de tare
Şi de mult pot eu iubi,
Deşi, sufletul mă doare
Când spre munţi nu pot pluti?!?

Cine ştie ce putere
Au cuvintele tăcute,
Lacrima ce-n sărut piere
Chiar de-ai să-l depui pe frunte?!?

Cine ştie ce minune
Te-a adus în a mea viaţă
Să-mplinim o misiune
De cuprins fără prefaţă?!?

Am aflat azi-dimineaţă,
Când sub munţii de iubire
Îmi scăldai ochii de ceaţă,
Răspunsul plin de uimire.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!