Cititorii mei

Translate

luni, 17 decembrie 2012

Scrisoare pentru Moş Crăciun

 
 
Moşule, de s-ar putea
Să-mi aduci, chiar de Crăciun,
Când îngheaţă Dunărea,
Te-aş ruga...un an mai bun!

Să-mi aduci, la poartă, Steaua,
Colindată până-n zori,
Să-mi aşterni pe tâmple neaua
Şi-n suflet, numai fiori.

Să-mi aduci miros de brad,
Aromă de cozonac,
Foc în sobă, ca în iad
Şi-o cafea dar, cu caimac.

Moşule, bătrân şi harnic,
Dup-un an atât de greu,
Nu m-aştept să fii prea darnic
Dar, eşti în sufletul meu.

Te aştept de-o viaţă-ntreagă
Ca orice copil poznaş,
Rătăcita-i prin desagă
Un zâmbet de îngeraş?

Să-mi aduci, în sacul tău,
Multă pace, sănătate,
Pentru tot poporul meu,
Ce suspină-n libertate.

Şi... mai am o rugăminte,
Dacă-n sac vei avea loc,
Ştii bine c-am fost cuminte,
Adu-mi un strop de noroc!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!