Cititorii mei

Translate

marți, 15 mai 2012

Doar puterea

 
 
 
De-aş putea să mă ascund
Precum frunza printre crengi,
În gândul cel mai profund,
 Să scriu, să nu mă înţelegi...

De-aş putea să zbor spre norii
Pe care doar tu mi-i dai
Când îţi privesc ochişorii
Verzi, ca stelele de mai...

De-aş putea numai odată
Din furtuni să te răpesc
Cu dragostea mea curată,
Demonstrând cât te iubesc...

Dacă ţi-aş aşterne-n palmă
Sufletul meu dezbrăcat,
Să-ţi redau lumina calmă
În care m-ai creionat...

Să-mi vezi braţele deschise
Ce te-aşteaptă-n orice clipă,
Să urcăm precum în vise,
Două suflete pe-o aripă.

Noi putem să lungim viaţa
Asta scurtă şi fragilă,
 Reclădindu-i dimineaţa
 Doar cu dragoste sublimă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!