Cititorii mei

Translate

duminică, 6 mai 2012

Substituire



De-ar pica luna pe pământ
Când noaptea mi-e pustie
Iar, tu îmi poposeşti în gând,
Cum faci de o vecie,
 
De-ar pica luna într-o seară
Prin crengile de măr,
Să-mi şteargă lacrima amară
 Hrănită cu-al tău dor,

De-ar pica luna peste noapte
Să-mi picure din vise
Pe lacrimile mele coapte
Cu şoaptele-i promise,

Să-mi spulbere în taină dorul,
Cel care m-a secat,
De-ar pica luna în vaporul
Ce-a naufragiat,

De-ar pica luna de pe boltă
Când nimeni nu se-aşteaptă,
Să părăsească dezinvoltă
O noapte înţeleaptă,

De-ar pica luna îngheţată
În lacrima-mi fierbinte,
Ar lua cu ea bolta înstelată,
Tu-mi vei rămâne-n minte. 
 
De-ar pica luna stânjenită
Că prea mulţi o privesc,
Aş urca eu, să-ţi fiu iubită,
Pe veci să te iubesc!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!