Cititorii mei

Translate

vineri, 11 mai 2012

Nu mă-ntreba!

Să nu mă-ntrebi pe care floare
Am vărsat lacrimile azi,
Să nu mă-ntrebi de ce mă doare
Când te desprinzi şi-n ceaţă cazi.

Să nu-mi pui vorbe pe cuvinte 
Lăsând în urmă umbre gri, 
Hrăneşte-mă cu cele sfinte
Atât timp cât voi mai trăi.

Să nu-mi redai greaua povară
Ce am trăit-o mai de mult,
Să-ţi despic clipa cea amară
Şi-apoi să crezi că te insult.  

 Să nu-mi azvârli cuvântu-n soare,
Nici în ocean nu-l arunca
Să nu mă-ntrebi pe care floare
Am vărsat astăzi lacrima.

Să nu mă-ntrebi ce-am să fac mâine
Doar e în văzul tuturor,
Voi rătăci pe culmi alpine
Purtând în suflet al tău dor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!