Cititorii mei

Translate

vineri, 4 mai 2012

De dorul tău


De dorul tău, văd luna verde
Şi soarele pipernicit,
De dorul tău, visul se pierde
Iar ceru-n lacrimi s-a înroşit.

De dorul tău, mă scald în vise
Care de care mai ciudate,
Vâslesc prin mările încinse
De lacrimile-însângerate.

De dorul tău, munţii mă strigă, 
Învinuindu-mă din nou,
C-aş fi prins luna într-o verigă
Şi soarele într-un ecou.

De dorul tău voi pierde noaptea
Scrijelind slove pe hârtie,
În zori, voi reda libertatea
Soarelui, răpit la mânie.

De dorul tău cerul se surpă,
Oceanele furtuni trezesc,
 Vărs lacrimi cupă după cupă,
De dorul tău, strig... te iubesc!

De dorul tău aş smulge norii,
În lacrimi calde i-aş topi
Doar până când s-ar ivi zorii
Şi-n ochii tăi m-aş oglindi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!