Cititorii mei

Translate

duminică, 13 mai 2012

Prevedere









 Printre stropii reci de ploaie,
Mi-am trimis gândul s-adune, 
Lacrimile mai greoaie
Ce s-au rătăcit prin lume.

I-am pus în tolbă iubirea
Să-l ferească de ispite,
Să-i desluşească menirea
De sub genele-arcuite.

I-am întemniţat durerea 
Într-o peşteră hidoasă
Şi i-am estompat căderea
Peste clipa dureroasă.

 I-am turnat apă din ochii
Care-ţi căutau privirea,
 Plini de lacrimi şi de aşchii, 
Să-ţi dăruiască iubirea.

Iubirea, floarea pe care
N-o mai udă decât cerul,
Lacrimile mele-amare
Prevăzându-i efemerul. 

Iubirea ce clocoteşte
Adânc în a mea fiinţă,
Glasul tău o îndulceşte
Salvând-o de suferinţă.

Iubirea, ce strigă-n noapte
Smulgând stelele livide
De pe-un cer ce stă să-nnoade
Sufletu-mi ce se divide.

Versu-n pagini încolţeşte
Hrănind iar floarea din glastră,
Gându-mi zboară nebuneşte
Sus, pe culmea cea albastră.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!