Cititorii mei

Translate

joi, 24 mai 2012

Doar iubirea contează



De-aş putea, mereu culege
Sărutările divine,
Din ele să pot alege,
Când îmi este dor de tine
Numai una, cel mult trei,
Să le sorb neîncetat
Când mi-e dor de ochii tăi.
Oare-aş face un păcat?

Cupa nopţii de cristal,
S-o umplu pentru vecie,
Să te sorb ca pe un val
Când clipa îmi e pustie.
Să picur cu vis de lună
Roua zorilor târzii,
Să îţi împletesc cunună
Din amor şi poezii.

Gustul împăcării noastre
Uimeşte-orice muritor,
Curcubeu de stele-albastre
Născut din al nostru zbor
Peste boltă străluceşte
Ca o aura divină
Ce-n inimi sălăşluieşte,
Deşi n-avem nicio vină.

Doar iubirea-i vinovată
Cu lanţul ei aurit,
Nu ne lasă niciodată
Cu cerul acoperit
De nori negri şi ciudaţi,
Ochii ni-i împreunează,
Iubim, suntem vinovaţi,
Dar, acum nu mai contează.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!