Cititorii mei

Translate

miercuri, 2 mai 2012

Lanţ de vise


În noaptea asta aş zbura
Ca struna albă de vioară,
S-adun în palme dragostea
Ce mi-o strecori în călimară.

Să-ţi împletesc un lanţ de vise
Din picături de timp răpit,
Un izvor viu din slove scrise,
Să te iubesc neprihănit.

În noaptea asta ţi-as răpi
Cuvântul dulce, să-împlinesc,
Din miez de noapte-n zori de zi,
Poem de dragoste ceresc.

Să-mi pui aripi nedantelate
Când strunele-mi vei săruta,
Să te iubesc până la moarte
Şi-încă trei vieţi, iubirea mea.

În noaptea asta vreau să zbor
Pe sunete înmiresmate,
Să-ţi pot şopti cât te ador
Chiar dacă eşti aşa departe.





 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!