Cititorii mei

Translate

luni, 21 mai 2012

Periferia sufletului




Din noapte curg secunde-n fugă
Şi totul mi se pare crud,
Încerc să împletesc o rugă
De lacrimi, perna, să nu ud...

Fereastra stă întredeschisă
Să mă audă Dumnezeu,
Luna, din ceruri, e admisă
 Să-mi lumineze drumul greu.

Uşor ar fi să-nvăţ iubirea
S-o dăruiesc doar jumătate,
Dar mie asta mi-e menirea
Să te iubesc şi zi şi noapte.

Să te iubesc enorm şi sigur
Oricâte lacrimi aş vărsa,
Chiar de nu pot să te asigur
Trăind în era asta grea.

Niciun cuvânt încremenit,
În buze calde sau hârtie,
Nu va expune ce-am simţit,
 Doar cel ce suferă o ştie.

Stelele-n lanţ de-aş aşeza,
Cu blânda luna-n fruntea lor,
Niciuna nu-ţi poate reda
Cât te iubesc şi te ador!

Tu mă priveşti şi-mi dai crezare
Dar, ştiu că nu ai cum zării
În sufletul meu cât de tare
Şi de real te pot iubi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!