Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 12 mai 2012

Am scris pe stele



Am scris, la început, pe stele,
Din lacrimile-agonisite,
În toate paginile mele
Găseai lentile aburite.
 Am scris apoi o utopie
Să-ţi simt uimirea din priviri
Dar, noaptea ce urma să vie
 Mi-a derulat vagi amăgiri.
 
Am scris pe frunze şi pe ramuri,
Pe soare şi pe asfinţit,
Pe stropii ploilor, pe geamuri
Am scris, crezând că am greşit.
Am încetat să scriu o vreme
Dar, lacrima mă inunda
 Şi-n ciuda marilor probleme
Mi-am încrustat iar lacrima.

 Am scos cuvântul de sub stâncă
Pe culmi de nori l-am ridicat,
L-ai stins în noaptea cea adâncă
Şi l-ai rănit neîncetat,
I-am pansat aripa-îngheţată
Ferindu-l de lacrimi fierbinţi,
De tot ceea ce-a fost odată
În ploi, suspine, suferinţi

De-abia acum am învăţat,
Când viaţa mi-e la jumătate
Şi mii de lacrimi am vărsat
Pentru atâta nedreptate,
Că nu-i poet cel ce animă
Slovele moarte-n vorbe reci,
Ci cel ce din a lui inimă
Rosteşte adevăru-n veci.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!