Cititorii mei

Translate

duminică, 11 martie 2012

Amintiri din călimară

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Fumul dens mă înconjoară
Ieșit dintr-o lampă veche,
Adormise-n călimară,
Acum plânge la ureche.

Caută a mea căldură
De care-a fugit cândva,
Sperând că din picătură
Va mai curge lacrima.

Amintirile lovesc
Precum pașii cei grăbiți,
Nu am cum să-i îmblânzesc,
Anii-s mult prea prăfuiți.

Peste ei s-au așternut
Zeci și sute de cuvinte,
Rămâi lespede-n trecut,
Eu pășesc demn înainte.



2 comentarii:

  1. Buna dimineata! Eram astrul de pe plaja, cu ochii albastri si 99 de lalele, am devenit un spirit iesit din calimara. Orice-ai spune despre toata iubirea noastra, stiu ca eu sunt vinovat, trebuia sa fi luptat cot la cot cu tine, ai dreptate, totusi nu te pot uita! Te iubesc! S.A.M

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să fie ultimul comentariu pe care-l mai faci! După cum ai citit şi probabil recitit, tot ce-a fost cândva s-a sfârsit. Nu-i nevoie nici să mă citesti, nici să mă iubesti. Are cine mă citi, are cine mă iubi. Punct!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!