Cititorii mei

Translate

joi, 8 martie 2012

La mulţi ani, femeie!


Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt o zi de primăvară
Cu iz tandru de lalea,
V-aș dărui o comoară
Din toată inima mea.

Sunt firavă și plăpândă
Ca un ghiocel micuț
În inima-mi sângerândă
Veți găsi un loc călduț.

Sunt femeie, sunt și mamă,
Sunt și tată uneori
Dar, atunci nu's luat în seamă
De copii sau cititori.

Sunt poet cu mintea dusă
Printre flori și nori pufoși,
Nici azi nu voi sta ascunsă,
Vă doresc ani luminoși!

Sunt poet cu capu-n nori,
În lipsă de gologani,
Vă dăruiesc mii de flori
Și un sincer, La mulţi ani!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!