Cititorii mei

Translate

duminică, 11 martie 2012

Te iubesc la nesfârșit!

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt doar un simplu trecător,
Născut în noapte, undeva,
Prin furtuni, lacrimă şi dor
Dar, caut a le arhiva.

Sunt picătura de cerneală
Ce lasă-n urma stropi ciudați,
Coborând din lumea astrală
Pe norii mei nenumărați.

Sunt o clepsidră răzvrătită
În ciuda clipelor, tot curg
Zburând cu rănile pe-aripă
Din zori de zi până-n amurg.

Sunt cartea-n care se discerne
Cuvântul ce mi-l dăruiesti,
Cu el mereu să pot așterne
Dragostea noastră ca-n povesti.

Sunt tu, când pun în versuri dor
Și eu, când modelez cuvântul,
Când mă iubești și te ador
Cum n-a iubit întreg pământul.

Sunt cartea fără de coperți,
Uitată-n raftul prăfuit,
Tu mă citești şi mă răsfeţi,
Eu te iubesc la nesfârșit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!