Cititorii mei

Translate

luni, 26 martie 2012

Deasupra lumii

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Mi-e teamă c-am să plâng și-n astă seară,
De dorul tău, sau poate din prostie,
Poate că depărtarea mă doboară
Sau mă-întărește, cine să mai știe...

Mi-e teamă c-am să strâng un val de lacrimi
Să-ți spăl făptura-n visul viitor,
Să scap din ale lanțurilor patimi
O noapte doar, să am somnul ușor.

Mi-e teamă că-ți voi picura pe plete
Iubirea mea fierbinte, nesfârșită
Și vom tr
ăi, iubite, pe-îndelete,
Iubirea noastră, neasemuită.

Mi-e teamă că mă voi topi-n iubire,
Că mă vei inventa mult mai frumoasă
Și vom pluti etern prin fericire
Deasupra unei lumi mult prea geroasă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!