Cititorii mei

Translate

miercuri, 7 martie 2012

Vis de primăvară

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt vis de primăvară
Uitat în zori de zi
După-o noapte amară
Așteptând să revii.

Sunt glasul implorării
Din lacrimi zămislit,
Din durerea plecării
Și dorul nesfârșit.

Sunt pana ce așterne
În nopțile enorme,
Când lacrima îmi cerne
Visele uniforme.

Sunt vers ce soarbe viaţă
Din cerneala albastră
Și lacrima ce-îngheață
Doar în iubirea noastră.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!