Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 31 martie 2012

Cuvinte de iubire

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Şi-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt cuvintele rostite
De-atâtea suflete reci,
Care îţi pătrund în minte
Şi te dor, te dor, pe veci.
Sunt cuvinte ce lovesc
Cu-adevărul lor profund
Dar, care te lecuiesc
Şi-ţi rămân mereu în gând.

Sunt cuvintele nespuse
De privirile stângace,
Iubitoare
şi supuse,
Ce vor lini
ştite și pace.

Sunt cuvinte amăgitoare
Fără tihnă şi sfârşit
Ce lovesc cu disperare
Chiar dacă nu ai greşit.

Sunt cuvinte nerostite,
Ghemuite în privire,
Cu sufletul căptuşite,
Ce-
şi au rostul în iubire.

Sunt cuvintele pe care
Uit mereu să le rostesc,
Dacă tăcerea te doare,
Nu uita cât te iubesc!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!