Cititorii mei

Translate

duminică, 25 martie 2012

Sunt doar a ta

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt visul cel răpit de geană
În clipele când s-au deschis,
Sunt sărutarea ce te cheamă
Să ne hrănim cu fulgi de vis.

Sunt visul împletit de tine
În nopțile care urmează,
Sunt primăvara care vine
Și steaua ce te luminează.

Sunt raza care te-înconjoară
Cu brațe-avide de dorință,
Sunt visul alb din prag de seară,
Sunt doar a ta, a ta ființă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!