Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 3 martie 2012

Sunt veselă și tristă



Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.



Sunt tristă când tăcerea
În braţe te strivește
Și-ți simt în ochi durerea
Care te copleșește.

Sunt veselă când gerul
Sub primăvară piere,
Când descoperi misterul
Și vibrezi de plăcere.

Sunt tristă doar când viața
Se pierde în năvoade,
Ieri alungai speranța,
Azi lupți pe baricade.

Sunt veselă când zorii
Îți bat în ochi sălbatic,
Când ignori trecătorii
Cu dansul acrobatic.

Sunt tristă când pui frână
Izvorului de vis
Și nu mă iei de mână
Să spui tot ce-ai de zis.

Sunt veselă când gheaţa
Încet, încet se frânge,
Victorios urci ceaţa
La rangul lui: ajunge!

Sunt tristă când durerea
Ne macină discret
Și nu găsești puterea
De-a mă strânge la piept.

Sunt veselă când versul
Sufletul ți-l alină,
Când îți sunt universul
Ce-ți dăruie lumină.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!