Cititorii mei

Translate

joi, 22 martie 2012

Rămân în urmă

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Iubitul meu, pe zi ce trece
Simt că rămân î
n urma ta,
Versu-mi devine tot mai rece,
Mult mai fierbinte-i dragostea.

Cuvântul meu n-are putere,
Nu-l mai găsesc
cum îl găseam
Dar, glasul tău dă mângâiere
Iar, cu el, tot ce-mi doresc am.

Sunt împlinită, am iubire,
Iubesc enorm, iubesc curat,
Am cer senin și fericire,
Iubesc un sufl
et nepătat!

Iubirea ta e mai aprinsă,
Mai minunată, dragul meu,
Am inima de dor învinsă
Și-i mulțumesc lui Dumnezeu!




3 comentarii:

  1. Nu vei rămâne în urma niciodată, tu ești mereu pe primul loc în sufletul meu. Eu te cunosc cel mai bine, degeaba încerci sa te ascunzi, nu ești nici pe departe fericita cu cel căruia ii declari atâta dragoste. Pe mine nu ma poți păcăli, Dana! Te-am văzut zilele trecute plângând pe strada. Îmi poți explica cum de nu-ți poți stăpâni lacrimile dacă ești atât de fericita? Sa nu-mi spui ca lalelele mele ţi-au provocat lacrimile acelea, ca nu te cred! Am rămas la trei pași depărtare, asa cum spunei tu în poezia aceea... Nu erai trista din cauza mea. Nu te-am deranjat, am vrut doar să-ți vad reacțiile, chiar dacă am aruncat tot buchetul la gunoi după aceea. Deși știu ca nu-mi vei accepta comentariul, vreau să-ți spun ca am simțit ca îți era dor de mine, însă ți-ai jucat bine rolul, o iubita care tine cu tot dinadinsul sa se comporte cinstit. Nu e prima data când faci chestiile astea, Dana. Ai uitat ca ai mai optat odată sa suferi? Ai uitat??? Eu nu! Te iubesc enorm! Nu uita asta niciodată! S.A.M

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate plângeam de fericire, nu ai de unde sa știi. Uite ca ți-am acceptat comentariu, deși risc sa ma expun prea mult în fata cititorilor, de faptele mele nu-mi e deloc rușine, nici acum și niciodată. Te-am mai rugat și te mai rog odată: NU-MI MAI DA COMENTARII! NU MA MAI URMĂRII LA SERVICIU! Dacă-ți face plăcere să mă citești, nu ai decât dar, nu-mi da lecții de viată, nu mai da bani pe flori, e păcat să le arunci, nu de banii tai e păcat ci de florile acelea. Dacă vrei, nu ai decât sa mă citești fără să comentezi, asa cum o fac multi. Nu-mi mai comenta în anonimat, nu-ți voi mai accepta comentariile, oricare ar fi acelea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa ma adresez doar tie S.A.M.
    Sunt Catalin (TATAL ANEI) plangea de fericire ca venisem in bucuresti dupa o deplasare si abia astepta sa ne vedem.
    Daca o cunosteai asa de bine precum crezi ti-ai fi dat seama ca esti de domeniul trecutului.
    Nu ii mai plac Danei lalele de cand eu ii trimit trandafiri (asta ca sa realizezi ca cunoasti o Dana care nu mai exista)
    Nu aveai cum sa ramai la trei pasi in urma ei ai ramas chiar la 12 ani de zile.
    Referitor la faptul ca nu iti va accepta comentariul iar te-ai inselat ESTE EDUCATA ar fi trebuit sa stii.
    De obicei nu intru pe blog dar din alte motive dragostea mea fata de Dana este mai mare decat BANII dupa care ai fugit tu cand ai plecat intelegi.
    Dana gurita nu risti nimic nu ai ce sa risti cine a riscat a pierdut eu voi continua sa va iubesc pe amandoua.
    Repet sunt CATALIN TATAL ANEI asa ca daca esti un om cu capul pe umeri vei sti ce ai de facut.
    P.S. AZA SI GAZA VA IUBESC restulsunt nimicuri

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!