Cititorii mei

Translate

duminică, 18 martie 2012

Neîncetat mă iubeşti

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc aşa un chin, Păşesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Şi-i mulţumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt zile şi nopți când aş vrea să te uit,
Să-mi lepăd cămaşa de vise
Dar, ceru-i prea cald, pentru noi şlefuit
Iar, stelele-n el stau aprinse.

Sunt zori şi amurguri când încă te chem
Să bem elixirul iubirii,
Pe pagina vieţii vibrând să veghem
Aroma ce-o dau trandafirii.

Sunt clipe şi ore când sorbim intens
Din cupa iubirii fireşti,
Când viaţa se-aşterne pe oricare vers
Iar, tu neîncetat mă iubeşti.

Sunt slove şi rime ce-şi pierd din contur
Când glasul tău nu le-ndulcesc,
Eşti tot ce-am mai sfânt, mai curat şi mai pur,
Eşti omul pe care-l iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!