Cititorii mei

Translate

luni, 12 martie 2012

Acreditare

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Păşesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Şi-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.


Sunt doar deşertul însetat
Veşnic, de-a ta sărutare,
Stelele am acreditat
Să îţi trimită înştiinţare.

Sunt prea reci în astă seară,
Parcă nici nu m-ar fi simțit
Cât îmi e viaţa de amară
Fără de tine-n asfin
ţit.

Sunt zgribulită-n col
ţ de casă
Căutându-
ţi ochii luminoși,
Glasul tău cald nu mă mai lasă
În gheara norilor
ţepoşi.

Sunt curioasă cine oare
Ți-a șoptit că am lăcrimat
În lipsa ta, de-ai pus culoare,
Pe curcubeu și m-ai calmat.

Sunt mulţumit
ă că exiști
Chiar dacă mi-ai luat inima,
Ochii mei nu mai pot fi trişti
Când am în schimb dragostea ta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!