Cititorii mei

Translate

joi, 1 martie 2012

Durere argintie

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.




Nicio perdea nu-ţi stă în cale,
Nimic nu poate să m-ascundă,
În suflet îmi pătrunzi, agale
Deşi, voiam s-ai cale lungă.

Păşeşti exact spre punct ochit
Cu-abilitatea ta perfectă,
Sufletul mi l-ai nimerit,
L-ai capturat ca pe-o insectă.

Din taine-ai cules strop cu strop
Ca pe o vie de ciorchini,
Din oţet ai făcut sirop
 
Şi trandafiri albi din ciulini.

Nu pot s-afirm că nu mă doare
Dar, e-o durere argintie,
Un sentiment ce ia amploare
Sub ochii tăi, nu pe hârtie.

Atât de mult mi-a
ş fi dorit
Să fiu puternică
şi dură,
Adânc în suflet ai păşit
Ştiind că sunt doar picătură.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!