Cititorii mei

Translate

joi, 15 martie 2012

Topită-n ochii unui Leu

Eu nu am totul la picioare, Nici nu-mi doresc așa un chin, Pășesc în lumea asta mare Pe-alei trasate de destin. Nu vreau nimic din visul tău, Eu port în mine dragostea Și-i mulțumesc lui Dumnezeu Pentru ceea ce pot vedea.

Sunt într-o barcă de salvare
Cum n-am mai fost în viața mea,
Cu brațe calde, primitoare
Ce-mi dau aripi, să pot zbura.

Sunt cum am fost dintotdeauna,
Mereu cu suflet transparent,
Sunt rea, fiindcă urăsc minciuna
Și fardul de pe aparent.

Sunt eu, un strop de suferință
Topită-n ochii unui Leu,
Ce mă iubește cu credință
Iar, eu îl voi iubi mereu!

Sunt prea puțin interesată
De vreo părere oarecare,
O viață am și-s alinată
De-a mea bărcuță de salvare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!