Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 5 februarie 2011

Nu am cum să te pot uita!



Priveam în urma ta iubite,
Priveam prin geamul aburit,
Şoaptele mi-au rămas în minte,
Sufletu-n geruri mi-au hrănit.
Îţi priveam paşi greoi în noapte
Şi chipul plin doar de regret
C-ai plecat iar, mult mai departe,
Dar eu rămân, să te aştept,
Rămân aici, nu-ţi fie teamă!
Nu am cum să te pot uita!
Lacrima nu-mi lua în seamă
Am s-o ascund în urma ta
Şi-n ziua când vei reveni
De pe obraz avid poţi soarbe
Strop ce ţi se va cuveni,
Rodul iubirii noastre oarbe.
Priveam simţind în urma ta
Cum trupu-n două s-a desprins,
Nu am cum să te pot uita!
Numai tu stelele-ai aprins
Clădind alt drum mult mai aparte,
Planetele le-am capturat
În zborul nostru către Marte
Iubindu-ne cu-adevărat.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!