Cititorii mei

Translate

miercuri, 16 februarie 2011

Esti un dar dumnezeiesc


Stropul meu de suflet, zboară
După tine-n orice zi,
Ora-n gânduri se măsoară,
Lunile, în nopţi târzii,
Zorii-albaştrii, fără tine,
Boltă stearpă, fără stele,
Se măsoară în suspine,
Clipele-s imens de grele,
Timpul se scurge mereu
Cum vrea el, eu n-am răbdare,
Am doar dor, iubitul meu,
Mă apasă aşa de tare!
Stropul meu de suflet cald
Ar vrea ochii să-ţi sărute,
Şi-n iubire să te scald.
Numai de noi doi ştiute
Clipele să izvorască,
Din fântâna dragostei,
O iubire nebunească,
În sunet de clopoţei
Şi arome fermecate,
Să ne-mbete pe vecie,
Clipele înmiresmate
Cu iubire să ne fie!
Stropi prelinsi din geana Lunii
Viaţa să ne limpezească,
La sfârşitul săptămânii
Dorinţa să ne-mplinească!
Nu eşti plată oarecare,
Eşti un dar dumnezeiesc.
Te iubesc la disperare!
Din suflet, eu te iubesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!