Cititorii mei

Translate

duminică, 13 februarie 2011

Într-o seară



Într-o seară, la o masă, doi ochi verzi m-au aşteptat,
I-am privit întâi-a oară şi în suflet mi-au pătruns,
Într-o noapte, printre stele şi planete-am completat
Golul sufletului care-l ţineam amândoi ascuns,
Într-o seară, oarecare, am uitat să suferim
Deşi fulgerul sălbatic să ne-atingă a-ncercat,
Dintr-o seară, neînsemnată, fără seamăn ne iubim
În oceane de iubire ce-a fost trist am îngropat.
Răzvrătindu-ne pe-o viaţă fără vreun strop de senin.
Cu iubirea noastră pură stelele vom arginta
Demonstrând că mai există dragoste şi fără chin,
Într-o lume realistă, noi o vom argumenta,
Stropi din rouă de iubire peste voi vom presăra
Fascinaţi de-o primăvară ce va-nmuguri pe veci,
Într-o seară, minunată, zorii vom răscumpăra
Dezrobind sfântă iubire de nopţile lungi şi reci.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!