Cititorii mei

Translate

duminică, 6 februarie 2011

Aş vrea să fug



De mult lacrimi n-am mai vărsat,
Dar azi, din nou m-au invadat.
Sufletul simt cum mi-l apasă...
Aş vrea să fug, să fug de-acasă...
Să fug în lumea asta mare,
Să uit de tot, de tot ce doare,
Să uit tot ce a fost odată...
Să uit de lacrima curat
ă,
De teama de necunoscut,

De tot ce-a fost, când m-am născut
,
Să-mi şlefuiesc altă alee,

Să fug chiar de a mea idee,

Să fug pe-alei nebântuite
De nimeni. Undeva în minte
Mai găzduiesc încă răni crunte,

Aş alerga pe-un vârf de munte,

Un munte de dureri şi groază

Ce încă mai acumulează,
Îl spăl în lacrimi miliarde,
Dar sufletul încă îmi arde

Acest munte imens de gheaţă

M-apăsa crunt... să fug de viaţă?

Nu am voie, să mă gândesc
La asta... trebui să trăiesc,
Să lupt cu viaţa asta grea

Oricât mi-ar curge lacrima.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!