Cititorii mei

Translate

miercuri, 23 februarie 2011

Sărbătorind iubirea


În seara asta-s singură, pustie
Glasul mi-e dus departe, peste munte...
M-a părăsit şi Luna argintie,
Nici stelele n-au timp să mă asculte,
În seara asta, n-am deloc culoare
Vreau să pictez, dar nu eşti lângă mine
Aş fi luat din curcubeu splendoare
Şi-aş fi brodat cuvânt doar pentru tine.
În seara asta, ca în orice seară
M-am aşezat o strofă să-ţi aştern,
Dar fără glasul tău... nimic nu zboară,
Nimic nu creşte, nimic nu-i etern.
În seara asta, dorul tău mă seacă,
Versul e gol, nimic nu mă încântă
Iar iarna asta... care nu mai pleacă
Spre alte zări..., doar dorul tău se-avântă
În zbor pribeag, spre tine să m-aline,
Sub pleoape să-mi strecoare fericirea
În vis măcar, mi-e tare dor de tine!
Să te sărut sărbătorind iubirea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!