Cititorii mei

Translate

luni, 28 februarie 2011

De iubire fac risipă






Trec secundele şi anii, nopţile se pierd pe rând,
Dorul tău îmi e alături, nu-mi dă pace nicio clipă,
Stând în umbră, gust, suflare, pe retină şi în gând,
Mă frământă şi m-alină..., de iubire fac risipă...
Te iubesc cu disperarea sufletului ce se pierde!
Te iubesc cu nepăsarea munţilor plini de zăpezi!
Te iubesc chiar dacă vântul n-are cum să mă dezmierde!
Rătăcesc, revin acasă doar în ochii tăi cei verzi.
Te iubesc fără vreo vină, deşi ştiu... "nu se mai poartă"
Trec secundele alene, te iubesc de-un an de zile,
Sufletu-mi strigă sălbatic, rătăcit, fără de hartă:
Te iubesc, orice aş spune... te iubesc numai pe tine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!