Cititorii mei

Translate

luni, 14 februarie 2011

Noi tot mai mult ne vom iubi!





De câţiva ani, o sărbătoare
În ţara noastră s-a "născut"
Deşi, eu nu mă simt datoare,
Sigur... nici tu- satisfăcut,



Să-ţi spun, sau scriu, doar: "te iubesc!"
La noi mereu e-o sărbătoare...
Doar lângă tine înfloresc
Sub ochii tăi- raze de soare,
La pieptul tău m-adăpostesc,
Doar tu îmi dăruieşti splendoare,
Iar eu de-aceea te iubesc!
Nu fiindcă m-aş simţii datoare.
Te iubesc doar fiindcă exişti!
În zori senini sau noapte crudă,
Cu tine ochii nu-mi sunt trişti,
Nu orice suflet vrea s-audă,
Să simtă sau să înţeleagă
Cum e de fapt sfânta iubire...
Dar îi lăsăm pe toţi să aleagă...
Dacă ei cred că fericire
Le-aduce banul şi averea,
Eu n-am să mă împotrivesc,
Mie doar tu-mi dai mângâierea,
Iar eu de-aceea te iubesc!
În clipele când vii sau pleci,
În ziua când uiţi să mă suni,
În nopţile pustii şi reci,
Noi ne iubim ca doi nebuni.
Ne iubim sincer şi curat
Fără a cere-n schimb ceva
Ne iubim cu adevărat!
Oricine poate observa.




Orice zile vom importa,
Orice furtuni vor îndrăzni
Să ne atace dragostea,
Noi tot mai mult ne vom iubi!



2 comentarii:

  1. Chiar asa Dana, la voi nu e nevoie de o sarbatoare anume, la voi zilnic pluteste iubirea, altfel cine ar fi stat cu tine un an de zile, cu pretentiile tale de iubire adevarata? Nu vezi ca toti vor averi, bani, mosteniri.... nu iubiri. Voi sunteti ca Romeo si Julieta, va iubiti neconditionat din tot sufletul vostru. Tineti-o tot asa!!! Iubiti-va ca nebunii!!!pupici...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este draga mea,
    Chiar pluteşte dragostea,
    Ne-nconjoară în splendoare.
    Cu iubirea am atins
    Culmi mai înalte ca-n vis
    Mai frumoase ca-n poveşti...
    Te pupăm! şi Să trăieşti!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!