Cititorii mei

Translate

vineri, 29 octombrie 2010

Un gând pe buze mi-a îngheţat




Povara zilei mă amorţeşte,
Un gând pe buze mi-a îngheţat,
Aş vrea să-ţi spun ce mă-ncolţeşte,
Te-ascult, te mint că am uitat,

 
Avidă-mi frâng orice secundă
Din acest drum involuntar.
În spasme simt că mă inundă
Acelaşi chin cu gust amar,

 
Ţi-aş spune iar, însă nu pot
Pe buze-mi stă să explodeze...
Mai bine tac, să ascult tot
Şi-n depărtare să planeze

 
Vorbele mele adormite
Din gura rece ce-ţi ascunde
Ce am de fapt adânc în minte.
Rostesc o glumă-n cinci secunde,

 
Te-ascult să-ţi simt tăria-n glas,
M-abţin să strig, c-aş vrea să zbor
Fără de hartă sau atlas...
N-am să-ţi spun iar, mai bine mor.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!